Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Można zablokować ich używanie poprzez zmiany w ustawieniach przeglądarki. Szczegółowe informacje można znaleźć w polityce prywatności naszej firmy. Dalsze korzystanie ze strony oznacza wyrażenie zgody wykorzystywanie plików cookies.

 
 

Historia

Firma Team Prevent Poland Sp. z o. o.  powstaje  w 2006 roku.  Centrala firmy znajduje się w Pszczynie, mieście położonym w centrum województwa śląskiego, w sąsiedztwie znaczących zakładów przemysłowych oraz głównych ciągów komunikacyjnych.

 

Firma natychmiast wdraża system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001:2000, co już w lipcu 2007 roku zostaje potwierdzone certyfikacją przez BSI. Dynamiczny rozwój firmy przyczynia się do rozbudowy sieci oddziałów, co zapewnia klientom indywidualną oraz szybką obsługę na terenie całego kraju. Usługi Team Prevent Poland są ubezpieczone korporacyjnie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 10.000.000,00 EUR.

Filozofia

Filozofia Team Prevent jest opisana w wizji, misji oraz zasadach firmy. Te trzy części zasady zarządzania naszą firmą chcielibyśmy krótko przedstawić:

Wizja:

Jesteśmy niezależną grupą usługową i chętnie wybieranym partnerem świadczącym innowacyjne usługi na wysokim poziomie dla naszych klientów oraz ich pracowników.

Misja:

Nasza misja to świadczenie innowacyjnych, korzystnych i przyszłościowych usług w zakresie jakości, medycyny i bezpieczeństwa pracy oraz higieny dla naszych klientów na terenie całej Europy. Nasz cel to polepszenie jakości produktów naszych klientów i w konsekwencji ich pozycji na rynku oraz polepszenia warunków i bezpieczeństwa pracy dla ich pracowników w celu zagwarantowania ich rozwoju oraz perspektyw na przyszłość.

Zasady:

Najważniejszymi zasadami naszych działań są:

  • Orientacja na klienta

W centrum naszych działań jest ekonomiczny sukces naszych klientów oraz zdrowie i bezpieczeństwo ich pracowników. Sytuacja naszych klientów oraz ich zadowolenie z naszych usług decydują o sukcesie naszej korporacji.

  • Odpowiedzialność kadry kierowniczej

Przez działania naszej kadry kierowniczej zapewniamy wspólne zrozumienie naszej misji, wizji i zasad oraz ich przestrzeganie w całej firmie. Dla pracowników stwarzamy warunki pracy pozwalające na ponadprzeciętne osiągnięcia. W tym celu kadra kierownicza daje przykład i dzięki swoim kompetencjom buduje pełną zaufania współpracę.

  • Orientacja na pracowników

Nasi pracownicy są naszym największym kapitałem i najważniejszą siłą naszej korporacji. Stawiamy na ich kompetencje socjalną i fachową, motywację, kreatywność, siłę innowacji oraz zaangażowanie i lojalność w stosunku do firmy. Doceniamy inicjatywę własną i przejmowanie odpowiedzialności za dobro firmy.

  • Orientacja na procesy

Nasze usługi są wykonywane na podstawie ustalonych, kierowanych i opanowanych procesów. Nasze procesy a także nasze usługi podlegają stałej optymalizacji.

  • Sukces i wzrost ekonomiczny

Sukces ekonomiczny zapewnia nam możliwość niezależnych decyzji. Zdobywamy nowe rynki. Stosunki partnerskie i kooperacje służą poszerzaniu własnych kompetencji, działań i zasobów. Wyniki naszych sukcesów inwestujemy w przyszłość naszej korporacji. Naszą konkurencyjność zwiększamy przez innowacje i inwestycje.