Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Można zablokować ich używanie poprzez zmiany w ustawieniach przeglądarki. Szczegółowe informacje można znaleźć w polityce prywatności naszej firmy. Dalsze korzystanie ze strony oznacza wyrażenie zgody wykorzystywanie plików cookies.

 
 

Szkolenia

29.5.2018 - 30.5.2018, Pszczyna

Psychologia negocjacji

Inf. ogólne

Negocjacje są niczym innym jak procesem komunikacji, którego celem jest osiągnięcie porozumienia satysfakcjonującego wszystkie strony negocjacji.
Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy na temat zasad skutecznych negocjacji biznesowych oraz rozwinięcie u uczestników odporności na taktyki manipulacyjne drugiej strony.
Uczestnicy w trakcie szkolenia poszerzą świadomości własnych predyspozycji osobowościowych oraz ich wpływu na przebieg negocjacji. Rozwiną elastyczność w kontakcie z różnymi typami partnerów negocjacyjnych. Wdrożenie przez uczestników nabytych umiejętności, pozwoli im na profesjonalne przygotowanie się i przeprowadzenie procesu negocjacji, dające wymierne korzyści dla firmy.
Szkolenie jest prowadzone interaktywnymi metodami pracy w grupach które angażują uczestników szkolenia i pozwalają na wzrost jego efektywności.

 

GRUPA DOCELOWA

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiadających w organizacji za negocjacje: kupców, sprzedawców oraz pracowników działu obsługi klienta.

 

EFEKTY KSZTAŁCENIA

Cel: Dzięki udziałowi w treningu z psychologii negocjacji jego uczestnicy:
 Rozwijaną odporność na taktyki manipulacyjne drugiej strony
 Poznają zasady skutecznych negocjacji
 Zdobędą wiedzę potrzebną do analizy i rozumienia procesu negocjacji
 Udoskonalą sprawność komunikacyjną w negocjacjach
 Poszerzą świadomości własnych predyspozycji osobowościowych oraz ich wpływu na przebieg negocjacji
 Rozwijaną elastyczność w kontakcie z różnymi typami partnerów negocjacyjnych

Program

1. Wprowadzenie w tematykę negocjacji
 Co to są negocjacje ?
 Cechy skutecznego negocjatora
 Koło kompetencji negocjatora
2. Postawa i nastawienia w negocjacjach
 Przekonania na temat efektywności w negocjacjach na ile być twardym na ile miękkim negocjatorem ?
 Negocjacje: walka czy współpraca? (Gra )
 Style negocjacyjne - postawa uległa, dominująca i współpracująca

3. Model negocjacji według Willema Mastenbroek’a
 Wprowadzenie do modelu
 Autodiagnoza – indywidualna mapa efektywności
 Dylematy negocjacyjne wymiary negocjacji
4. Wymiary negocjacji – techniki zwiększające skuteczność
 Wymiar interesów
 Analiza możliwego obszaru porozumienia – o co będzie zabiegać druga strona?
 Z jakiego pułapu zaczynać negocjacje? - znaczenie ambitnego otwarcia
 Jak zaplanować strategię ustępstw?
5. Wymiar siły (Gra) – między dominacją a uległością - przeżywanie swojej siły a strategia negocjacji. Sposoby budowania siły w negocjacjach
 Sposoby na zwiększenie siły i pewności siebie w negocjacjach
 Inicjatywa i aktywność jako element budowania pozycji w negocjacjach
6. Budowanie klimatu - sposoby budowania odpowiedniego klimatu do negocjacji
 Jak emocje wpływają na przebieg i wynik negocjacji?
 Jak wpływać na optymalny klimat w negocjacjach?
 Umiejętność aktywnego słuchania na 3 poziomach
7. Elastyczność w negocjacjach (Gra)
 Stanowiska a interesy
 Interes musi być chroniony – różne drogi dojścia do celu (realizacji interesu)
 Jak sprawdzać, o co naprawdę chodzi drugiej stronie? - poszukiwanie sposobów realizacji własnych celów poprzez rozpoznanie potrzeb partnerów negocjacji – rodzaje pytań
 Jak radzić sobie z impasami?
8. Taktyki negocjacyjne
 rosyjski front - ćwiczenia, odgrywanie scenek
 sytuacje stresujące - j.w.
 fałszywe fakty – j.w.
 pusty portfel - j.w.
 niepełne pełnomocnictwo - j.w.
 polityka spółki - j.w.
 próbny balon - j.w.
 salami - j.w.
9. Znaczenie neuropsychologii w negocjacjach
 Jak funkcjonuje nasz mózg ?
 Jak podejmujemy decyzje w trakcie negocjacji ?
 Jak działamy w stresie ?
10. Efektywność osobista negocjatora - wykorzystanie typologii osobowości w negocjacjach - (opcjonalnie)
 Rozpoznanie własnego typu psychologicznego
 Efektywne sposoby komunikowania się z każdym z 4 typów
 Po czym poznać poszczególne typy psychologiczne?

 Klasyfikacja i typologia klientów

Warunki

Koszt szkolenia

1.320 PLN + VAT*


Cena zawiera:

    materiały szkoleniowe,
    wydanie certyfikatu TP
    obiady,
    przerwy kawowe,
    komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym


Warunki płatności:

Wpłaty za udział w szkoleniu należy dokonać na konto:
z dopiskiem: data i tytuł szkolenia, imię i nazwisko uczestnika
ING Bank Śląski S.A. 88 1050 1344 1000 0090 3078 2032
Team Prevent Poland Sp. z o.o.; ul.Batorego 19, 43-200 Pszczyna

 Prosimy o dokonanie wpłaty najpóźniej 7 dni przed terminem szkolenia.

Hotel

Dokładna lokalizacja zostanie podana przez Organizatora.
Szkolenie odbędzie się w komfortowej sali wykładowej.
W ramach opłaty zapewniamy każdemu uczestnikowi obiad oraz przerwy kawowe każdego dnia szkolenia.

Kontakt

W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących naszej oferty szkoleniowej, zachęcamy do kontaktu.

Dział Szkoleń


+48 32 73 38 219