Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Można zablokować ich używanie poprzez zmiany w ustawieniach przeglądarki. Szczegółowe informacje można znaleźć w polityce prywatności naszej firmy. Dalsze korzystanie ze strony oznacza wyrażenie zgody wykorzystywanie plików cookies.

 
 

Szkolenia

24.10.2018 - 25.10.2018, Pszczyna

Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów na bazie wymagań Daimler AG.

Inf. ogólne

Przedmiotem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z wytycznymi dotyczącymi zarządzania specyficznymi wymaganiami klientów w branży motoryzacyjnej oraz przegląd specyficznych wymagań klienta Daimler AG zarówno w oparciu o MBST - Mercedes Benz Special Terms jak również poprzez poznanie podstawowych narzędzi wykorzystywanych w codziennej współpracy z Daimlerem. Dzięki wspólnej dyskusji w czasie wykładów i ćwiczeń uczestnicy będą mogli poznać dobre praktyki współpracy z Daimlerem nie tylko w fazie wdrożeniowej ale również po zatwierdzeniu produktu i procesu do serii.

 

GRUPA DOCELOWA

Szkolenie skierowane jest do Inżynierów Jakości odpowiedzialnych za kontakt z klientem Daimler AG zarówno w fazie wdrożeniowej, zatwierdzania produktu i procesu, a także w procesie zarządzania reklamacjami oraz do osób zarządzających wdrożeniami nowych projektów.

Program

PROGRAM SZKOLENIA

 Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów na podstawie wymagań IATF 16949
 Analiza i prezentacja Globalnych CSR Daimlera na podstawie Mercedes Benz Special Terms
 Przegląd VDA RGA (MLA) oraz oznaczeń timingów Daimlera
 Zatwierdzanie procesu i części oraz rekwalifikacja zgodnie z wymaganiami Daimlera z wykorzystaniem aplikacji SQMS
 Raportowanie działań poreklamacyjnych z wykorzystaniem aplikacji SQMS
 Ocena dostawcy w oparciu o Daimler Scorecard oraz monitorowanie satysfakcji klienta

Warunki

Koszt szkolenia

1.320 PLN + VAT*


Cena zawiera:

    materiały szkoleniowe,
    wydanie certyfikatu TP
    obiady,
    przerwy kawowe,
    komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym


Warunki płatności:

Wpłaty za udział w szkoleniu należy dokonać na konto:
z dopiskiem: data i tytuł szkolenia, imię i nazwisko uczestnika
ING Bank Śląski S.A. 88 1050 1344 1000 0090 3078 2032
Team Prevent Poland Sp. z o.o.; ul.Batorego 19, 43-200 Pszczyna

 Prosimy o dokonanie wpłaty najpóźniej 7 dni przed terminem szkolenia.

Hotel

Dokładna lokalizacja zostanie podana przez Organizatora.
Szkolenie odbędzie się w komfortowej sali wykładowej.
W ramach opłaty zapewniamy każdemu uczestnikowi obiad oraz przerwy kawowe każdego dnia szkolenia.

Kontakt

W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących naszej oferty szkoleniowej, zachęcamy do kontaktu.

Dział Szkoleń


+48 32 73 38 219